Video dla firm
VIdeo dla firm to usługa, która jest mniejszą i krótszą formą niż filmy korporacyjne. Do kogo jest skierowana? Przede wszystkim do przedstawicieli niewielkich przedsiębiorstw lub jednoosobowych działalności, które nie dysponują dużym budżetem, ale chcą w efektowny sposób się zaprezentować. Idealnym do tego narzędziem są właśnie filmy dla firm, które – najczęściej – przybierają formę video wizytówki.
Video dla firm – najważniejsze atuty
- Wsparcie sprzedaży – wyniki wielu badań jednoznacznie wskazują, że materiały video wpływają na decyzje zakupowe konsumentów i zwiększenie sprzedaży.
- Poprawa lub wykreowanie wizerunku – filmy dla firm to narzędzie do zwiększania świadomości istnienia marki lub też wykreowania jej wizerunku w pożądanym kierunku (np. w charakterze eksperta z konkretnej dziedziny).
- Przykucie uwagi – oryginalny materiał video przykuwa wzrok, dzięki temu potencjalni klienci pozostają na stronie internetowej, klikają w reklamę lub polubią profil w mediach społecznościowych.
- Wyróżnienie się – w każdej, nawet mocno wyspecjalizowanej branży, jest konkurencja. By wyróżnić się na tle innych, warto postawić na oryginalną formę promocji marki. A medium, które to umożliwia, to na przykład video w postaci filmów dla firm.